Välkommen till Völvan!

Vill du veta vad runorna säger till dig?

Vill du veta innebörden av ditt namn och födelsedatum med hjälp av Numerologi?

Då har du kommit rätt!


Jag spår i Tarot, Runor, Numerologi och jag ser din framtid och lite till.

Jag kallas för Völvan är en kvinna på 50 år, boendes i Skåne, i en stad nära havet. 
Jag har alltid älskat människor, djur, natur och har en förmåga att sätta mig in i andra människor känslor, lidande och glädje.


Det känns i hela kroppen och det är en märklig känsla som jag idag är van vid. 
Vilket gör att mitt humör och mina tankar är väldigt beroende av vad jag känner av från andra människor,oftast glädje, men mycket sorg, ilska och besvikelse. 

Jag har alltid varit synsk och kunnat förutse händelser, ibland endast genom att se personen i fråga ibland genom vissa tecken, känslor, ibland så starkt att det påverkar mig hårt i både kropp och psyke, ibland svagt.

 
Jag brukar använda mig av dels Numerologi, Numerologi, IChing, vanlig kortlek, lexigram ( för att kunna se dina tidigare liv). 
Tarot kort har jag använt mig av sedan jag var tonåring. 

Första gången jag lärde mig kortens betydelse, var av min Mormor som visade mig betydelsen av vanliga spelkort. 
Jag brukade alltid höra henne när hon ibland spelade något som hette Canasta, -oj, nu blir det dåliga dagar, mycket svart som ska hända! 
Jag frågade henne om dessa kommentarer och hon förklarade då för mig att varje kort hade en betydelse, varje färg, och korten i samband med andra kort osv....mormor hade i sin tur själv lärt sig spådomens konst från sin mor. 

 

Jag började då att studera dessa kort och känna av dem, och deras betydelse, som ensamma kort och i närhet/avstånd till andra kort i leken. 
Jag spådde då mina vänner och bekanta, bekantas bekanta osv. och 98% slog alltid in. 

 

Jag började som många andra att använda Tarot på grund av nyfikenhet att göra läggningar och läsa korten för mig själv. 
Jag sökte ett sätt att förstå det som hände mig och hittade ett fantastiskt verktyg i Tarotkorten.

 

Jag fann snart ut att Tarot är ett oöverträffat hjälpmedel då det gäller att förstå en själv och världen vi lever i. 
Korten kan inte bara användas för att läsa in i framtiden utan de hjälper också på ett fantastiskt sätt till att hitta lösningar på problem, att se hur man hindrar sig själv och vad man kan göra åt det. 


De kan hjälpa till att tolka drömmar och händelser så att man når en djupare förståelse för ens egen utveckling.

Det är många som har en Tarot lek men inte riktigt kommer igång med att verkligen använda den. 
Några har kanske fått sin lek i present av en god vän och efter att den första nyfikenheten lagt sig 
och man upptäcker att det kan vara lite knepigt att komma igång och lära sig använda korten, så slutar många av dessa kortlekar i en byrålåda.

 

Idag spår jag fortfarande vänner och bekanta och även främmande människor som kommer till mig för råd och med massor av frågor till korten. 

Välkommen till min sida och min värld!

 

Det är alltid upp till den som blir spådd att själv välja väg, men man kan peka på möjligheter kontra problem vid olika vägval. Vilket då kan underlätta för den som spås att själv välja vilken väg.

 

Namnet Völvan har jag tagit efter de första spådamerna på vikingtiden, de kallades för Völva, valva och de gick runt med en stav och förutspådde, krig, fred, bra skörd m.m.

 

Här kan du beställa din spådom och få mer information om hur det går till: Völvans Syner & Visioner




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

völvans.blogg.se

Människan har alltid känt ett behov av att få veta vad som väntar i deras framtid. Universums oändlighet har alltid fascinerat oss. Spådomar i Tarotkort, Runor och Numerologi. Jag har hjälpt många människor under alla dessa år som jag har spått deras framtid, dåtid eller det de inte vet.

RSS 2.0