Välkommen till min nya blogg!

Det var ett tag sedan jag hade en blogg att skriva i.

Jag la av med bloggandet pga. sjukdom och för att jag behövde vila från allt på internet, bara vara mig själv och finna tillbaka till min styrka och livsglädje.

 

Nu är jag här, redo att börja skriva igen, om mitt största intresse och mitt kall, att hjälpa vilsna människor och själar att hitta rätt igen, att hitta hem till sig själv, sitt innersta!

Mitt kall började när jag var tonåring och läste en bok som hette Sibyllans spådomsbok.

 

Jag började med att lära mig spå i vanlig kortlek och mormor var den som lärde mig om färgerna (sviterna) i kortleken. Sedan var det bara att sitta och öva för att lära sig betydelsen av korten, färgerna och de olika klädda kortens betydelse. Det tog tid och ofta var det svårt eftersom jag fick börja med att spå mig själv, alla som spår i kort vet hur svårt det är att spå sig själv, eftersom man är väldigt självkritisk, eller inte tror att det ska hända som korten förutsäger.

 

Så smånigom lärde jag mig kortens betydels, sviternas och de klädda kortens betydelse och hade också en förmåga att se vad som väntade när jag la ut min kortlek. Jag hade en fantastisk intuition och synskhet, i samband med mina utläggningar. Det hjälpte mig att kunna se det som väntade de jag började spå så småningom.

 

De flesta som blivit spådd av mig tycker att jag är "läskig", vilket jag inte är ;-). Anledningen till att de tycker så här är för att jag ser vad som ska ske och när det händer utfågaren så tycker de att jag är läskig, för att jag förutspått detta. De återkommer dock hela tiden så läskig tror jag inte att jag är :-)

 

I denna blogg kommer jag att skriva ner allt jag kan om spådomar, kortlekar, Tarot, runor och numerologi.

Jag spår dig också om du vill det, det är bara att PM:a mig så får du mer info.

 

Lycka till här i livet och gå inte vilse i ditt sökande efter dig själv!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

völvans.blogg.se

Människan har alltid känt ett behov av att få veta vad som väntar i deras framtid. Universums oändlighet har alltid fascinerat oss. Spådomar i Tarotkort, Runor och Numerologi. Jag har hjälpt många människor under alla dessa år som jag har spått deras framtid, dåtid eller det de inte vet.

RSS 2.0