Olika Spådomar (Utläggningar).

Det finns väldigt många sätt att göra utläggningar på när man ska spå i tarot eller i vanlig kortlek.

 
 


Några av de mest populära är:

Keltiska Korset
      : består av 9 eller 10 kort ger dig svar på i princip vilken fråga som helst du kan ha

Pyramiden:
       består av 10 kort som ger en nubild av ditt allmänna läge och ger svar från det mest grundläggande till ditt andliga jag 

Stjärnan:
       (min) består av 24 kort och brukas använda när det är mycket runt omkring som behöver lösas upp, kanske en sorg eller något annat tråkigt som hänt som behöver hjälp med att hitta ljuset igen i sitt liv.

3 kort:
       består av 3 kort med tre kort vardera ovanpå de tre första. Ger en bild av din nuvarande situation och det du inte vet om.

Relations läsning
      : består av 7 kort och ger en bild av den relation du är i hur ni passar ihop och hur ni känner för varandra

Års läggning:
       består av 24 kort, av vilka man läser var kort för en månad i taget och ser vilka kort som ligger närmast till höger eller vänster som påverkar månaden negativt eller poistivt.

Om du är intresserad av att beställa en utläggning för dig själv av mig, så ska du läsa i Beställa, där står det steg för steg hur du ska göra.
När du gjort din beställning får du ett PM alltså ett privat meddelande från mig med bekräftelse på din beställning. Du får också veta tid när den är klar och vart den kommer att skickas ( du väljer själv när du gör din beställning, e-post eller PM.
 
Lycka till i ditt sökande och gå inte vilse!
Din Völva



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

völvans.blogg.se

Människan har alltid känt ett behov av att få veta vad som väntar i deras framtid. Universums oändlighet har alltid fascinerat oss. Spådomar i Tarotkort, Runor och Numerologi. Jag har hjälpt många människor under alla dessa år som jag har spått deras framtid, dåtid eller det de inte vet.

RSS 2.0